Post by montconalsimo on Feb 6, 2022 8:25:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack til uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ Homecraft - Home Design Game 2022 version ▞▞▞
elsker spillet, men nogle gange bliver det lidt hårdt, nogle gange vil du bare afinstallere det
Homecraft - Home Design Game Vabaajamängud hxw
Spillet er fantastisk, download det, og holdet bag spillet er en stor gruppe mennesker, jeg havde et problem, som de besvarede med det samme og fiksede det med det samme. Virkelig fantastisk spil og team
Homecraft - Home Design Game ง่ายๆ mcch
Udfordrende og underholdende! Jeg kan godt lide grafikken og farverne
Jeg kan ikke lide at skulle købe optjente diamanter osv. ved at købe sparegrisen. Jeg sletter spillet først. Nogle af spillene er ret udfordrende, hvilket er godt, men der gives ikke nok muligheder for at fortsætte. Hvad med at vejlede en håbefuld designstuderende eller ansætte ny, men stadig kvalitetsmedarbejder? På denne måde kan du tjene ekstra mønter og diamanter, som IKKE går i sparegrisen. Jeg har altid hadet de lyserøde glasmonstre og kunne ikke vente med at bryde et op! ---------- Ellen Leeper
de gør det let i starten og derefter for svært at få det sidste element til at fuldende rummet..
Jeg ville have givet dig fem stjerner, men dette spil begynder at irritere mig, fordi jeg har siddet fast i stuen, 😠 og hver gang jeg vil tilføje noget til rummet, skal jeg spille det kedelige spil😴.Plz hvis der er noget du kan gøre for at fjerne det spil, så gør det.
sjovt og afslappende
At kede spillet er bedre end den tid, det tager at designe et værelse, er skørt, og kvaliteten af spillet for ekstra omkostninger er elendig
Det var sjovt, indtil lige pludselig, efter jeg har brugt mine penge, åbner spillet ikke længere, når du trykker på play. Jeg afinstallerede og geninstallerede, og det gjorde det samme. Frygtelig skuffet og føler mig forvirret.
Udfordrende og sød. For nylig givet muligheder for at tjene ekstra omgange og ubegrænsede liv, når du opdaterer spillet. Bliv ved med det! Elsker dette spil!
For at købe ting med mønter, skal du tjene dem i match 3-området. Du bruger så meget tid på at gøre, at alt er så dyrt, at jeg glemte, at jeg spillede et egentligt designspil. Havde jeg vidst, at den havde den matchende del, før jeg installerede, ville jeg ikke have spildt min tid. Vil helt sikkert læse alle spilbeskrivelserne herfra.
Jeg kan ikke lide spillet. Det er sådan et spild af tid. 30 minutter for livets skyld. Grrr
Det er ikke et godt spil
Dette er forbløffende! Jeg elsker det! Det var så afslappende at spille og virkelig et godt spil, mens du ventede på din mad i restauranten eller i metroen😊 alt i alt er det et meget flot spil. Børn og voksne kan nyde dette spil. Det er et afslappende spil. Jeg elsker det! 😊
Jeg kan lide det, niveau 1 til 15 er virkelig nemt, men end det bliver suppppppppeerrrr forvirrende, og jeg har prøvet 20 millioner gange at bestå niveau 20, men nej udover det fantastiske spil
Fantastisk spil, men det har brug for flere muligheder for møblerne.
Jeg kan ikke komme forbi det første niveau... det er en skam, for spillet er virkelig fedt
Jeg er nødt til at blive ved med at nulstille efter badeværelset for at komme til kontoret, det siger ingen forbindelse, men jeg er tilsluttet
Jeg nyder at spille dette spil, det eneste problem er, at du ikke kan spille det Facebook, så du kan ikke bede om liv. Jeg har siddet fast på niveau 2, hvordan kan du få flere træk uden at købe dem?
Et sjovt spil. Jeg ville bare ønske, der var mere dekoration og mindre match 3.Jeg er enig med mange andre, det tager for lang tid at tjene nok til at fuldføre et værelse. Jeg har tonsvis af match 3-spil...Jeg valgte dette, fordi jeg ville have et dekorationsspil.
Homecraft - Home Design Game 休閒 mlpz
KAN bogstaveligt talt IKKE komme forbi niveau 16. Jeg blev så irriteret, at jeg slettede spillet.
Cooking Party : Food Fever Arkadne igre lnz
Godt. Det kunne bruge meddelelser til at fortælle mig, når min energi er fyldt op.
Dette spil har en stor etage, boosterne i stedet for at hjælpe dig med at gøre det ikke hindrer dig i racket, især når de på et af dets niveau har andre plader, som du skal have, og raketten ikke går der, de går hellere til næste et hvor du kan få det selv dette spil skal være mere brugervenligt og ikke kun om, men dette spiseliv er deroppe der er bedre spil spil på markedet
Det er pokkers næsten umuligt at komme igennem baner uden at bruge penge på at få bonusværktøjer, så du kan bestå niveauet og få nok til at dekorere/designe dit værelse. Der er lignende websteder, hvor du kan se videoer for at få ekstra bevægelser, der ikke er nødvendige for at bruge rigtige penge. Jeg var ved at opdatere ting. På min telefon skulle jeg afinstallere spillet og geninstallere, men det bragte mig på det niveau, jeg allerede skulle have fuldført. Den $, jeg betalte, afspejlede heller ikke korrekt. Ingen rettede problemet.
Fejlagtig. Gennemført niveau for betonjungle. Lavede endda bonusting. Det låser op for næste niveau, men vil ikke lade mig komme ind i det.
Det var godt, indtil jeg nåede 89. episode. Nu, når jeg åbner dette spil for at spille, indlæses det ikke, det er som bølger, når det først får 50%, går det ned til 25%, og det går op og ned, jeg er så skuffet
Det er godt at spille, men efter en tid ødelægger det stemningen. Hvis du spiller hele livet, så skal du vente længe på ekstra liv😏 der er intet andet valg for at få ekstra liv. Der burde være noget at spille, som vil give liv. Ellers ødelægger venten stemningen
Jeg har prøvet to gange at spille dette spil, og det er det samme begge gange. Jeg downloader det fint, men det åbner ikke. Bare den første side, der viser møbler. Jeg har ikke haft problemer med andre spil som dette
Nåede det til niveau 49, men det er så skørt, det eneste, det gør, er at blande om. Dette er LANGT! DET MEST FRUSTRENDE DESIGNSPIL, JEG HAR SPILLET. Jeg slettede denne ting og startede den igen fast besluttet på at se, om den ville blive bedre. Nej for helvede! 👎👅
Lige startet, og jeg kan virkelig godt lide det. Indtil videre er der tilstrækkelige tiltag til at nå målene, håber det forbliver sådan.
nød dette spil, og så begyndte det at fryse. Jeg ville vinde et niveau, og det ville ikke gå længere. dette skete mere end én gang. afinstallerer.
elskede spillet, men efter 2 dage gik det ned, og jeg kunne aldrig trykke på afspilningsknappen efter det. Jeg har geninstalleret det et dusin gange, men hver gang kunne jeg ikke trykke på afspilningsknappen. men sad bare der
forfærdeligt. det samme som alle andre spil som dette. meget hurtigt bliver umuligt at bestå niveauer og ingen måde at komme længere. spild ikke din tid!
fantastisk grafik, men næsten umuligt at slå match 3-spillet uden at betale for super dyre boostere. HADEDE DET
sjovt spil. ville bare ønske, at der var måder at få ekstra liv og sådan noget på.
sjovt, men niveauerne blev for hårde for tidligt, og du får lyst til at give op.
Decor Dream: Home Design Game and Match-3 ved Tapps Games ...
Homecraft - Home Design Game Įprastos temos kfwp
Meh, det er ret generisk, som denne type spil går.
Sjovt spil! Ting der skal arbejdes: -Raketten går til et helt tilfældigt sted, der ikke kommer til at hjælpe mig på nogen måde. Det skal hjælpe dig med at nå dit mål. -Når du blander powerups for en større powerup (specifikt colorball med bombe), er der ingen forsinkelse i eksplosioner. Det sker på én gang.