Post by montconalsimo on Feb 6, 2022 8:34:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa häiriömerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Mania Legends 2022 version ▞▞▞
Fern Flower ארקייד hpye
hyvä peli
Se on hauskaa ja nautinnollista, ja se teki kaiken mahdolliseksi noiden suloisten lohikäärmeiden ja ainutlaatuisen taistelu-/pvp-mekaniikan ansiosta. Mutta ainoa ongelma on, että peli kaatuu yleensä vain pienten yhteyskatkosten jälkeen, mikä tekee pelin fonteista lukukelvottomia ja mahdotonta nauttia. Ainoa tapa korjata mainittu ongelma on käynnistää sovellus uudelleen, ja se on aika ajoin erittäin hankalaa. . Pls-pelien kehittäjät tekevät tästä pelistä joustavamman liitettävyyden suhteen, jotta kaikki pelaajat voivat nauttia siitä.
Rakastan sitä! Pelasi 6 vuotta sitten ja palasi äskettäin huomaamaan, että peli on edistynyt paljon. Helppo aloittaa ja nostaa tasoa nopeasti, helppo ymmärtää. Tehtävien määrä ja yksittäiset haasteet pitävät minut jatkuvasti kiireisenä. Lisäksi klaanit tarjoavat mahtavaa seurakuntaa.. Rakastan sitä kaikkea!
Hieno peli .. mutta kerta toisensa jälkeen, peli on todennäköisesti enemmän maksaa voittaa peli. rng-järjestelmä saa minut usein turhautumaan (muinainen lohikäärmetapahtuma).. DML on minulle pelaajana paljon mukavampi ennen, mutta nyt... melko pettymys (kuten Dungeon-tapahtuma, minulle tapahtuma on niin vaikea). Myös tapahtuma-aika (jollekin tapahtumalle) asetettu väärään aikaan, mielestäni, kuten rihmasten keräämisessä, meidän on kerättävä se aamunkoittoon?! Meidän täytyy nukkua, meidän täytyy mennä kouluun jne... jotta emme saa haluamaamme lohikäärmettä.. ((
Alustatilien yhdistäminen EA-tiliin
Syyllistytkö lapsellisuuksiin työelämässä vai jätätkö egosi ...
Tämä peli oli alussa melko rankka, mutta se alkaa todella kasvaa minuun. Rakastan vapautta valita, mitä lohikäärmeitä laitan joukkueeseesi ja miten se voi vaikuttaa menestykseesi eri tapahtumissa. Rakastan sitä, että jokaisella tiimini jäsenellä on omat pienet persoonallisuutensa, jotka näkyvät taistelussa. Minulla on tällä hetkellä yhteensä neljä lohikäärmettä, jotka muodostavat tiimini ja etsin tällä hetkellä viidettä ja viimeistä jäsentä. Pidän siitä, että tätä peliä päivitetään jatkuvasti uusilla tapahtumilla ja lohikäärmeillä.
Dragon Mania Legends სიმულაცია jry
Mitä tälle lataukselle kuuluu? Jopa ROG Phone 5 Ultimate -sovelluksen lataaminen kestää yli minuutin, en tiedä miksi edes lataan ja kokeilen tätä peliä 1/10 EI SUOSI
Hankii eläämäää nuijaaa XXXXDDDDDD
Dragon Mania Legends ব্যাজ lqf
Pelasin tätä peliä ennen vuotta 2011, tämä peli on aivan mahtava, koska se oli aiemmin offline-peli, mutta nyt siitä on tulossa suositumpi verkossa!
viikinki tyyppi sanoo mua tytöks ja se ei oo kivaa se on loukkaavaa ja mä laitoin et oon poika
Pelannut jo jonkin aikaa. Tämä peli on itse asiassa todella mukava pelin kulkupohjalta. Mutta se on niin valitettavaa, että kehittäjä ei kuullut, mitä asiakas sanoo arvostelussa. Syy, miksi annoin tälle pelille 2 tähden, johtuu mainoksista, jotka ovat niin ärsyttäviä, että ne vain ilmestyivät satunnaisesti.. eikä vain kerran. Aina kun sain kerättyä kultaa tai jotain, mainokset ilmestyivät satunnaisesti. Niin ärsyttävää. Annan tälle pelille 1 tähden, mutta toisesta näkökulmasta johtuen annoin sille 2 tähden.
todella hauskaa pelata, enkä voi sanoa siitä mitään väärää, se ei voi lopettaa pelaamista, sillä se on hauskaa koko perheelle
Mainokset taukoamatta. Tätä peliä on hauska pelata, ja mainokset vauhdituksista, ilmaisesta helmistä ja ilmaispyörän pyörityksistä ovat täysin hyviä. Mutta tässä pelissä on mainoksia, kun olet vain päänäytöllä katsomassa maailmaasi. Jotkut niistä ovat 30 sekuntia, sitten ponnahtavat aloitussivulle 15 sekunniksi ja päättävälle sivulle 5 sekunniksi. Lataat vain katsomaan ajatuksia. BOOM mainos. Pääset läpi, kun keräät kultasi... Kaupallinen. Lisää tämä, vaikka maksaisit asioista, saat silti mainoksia. Kamalaa.
Mitä vikaa päivityksissä on, sovellus kertoo minulle, että en ole yhteydessä Internetiin. Vuoden 2021 joulupäivitykset ovat kauheita, en voi enää arvioida peliä
Pidän pelistä, mutta navigointi voi olla vaikeaa, ja lohikäärmeiden tasoittaminen vaatii valtavan määrän hyvää ja suuria määriä kultaa elinympäristöjen ja rakennusten tasoittamiseksi. Päivityksen voisi tehdä hieman halvemmaksi
En oo viä kokeillu mut varmaa hyvä
Dragon Mania Legends 6.6.1a APK. Napauta Tap Builder 5.1.2 MOD APK Money. Proton Bus Simulator Urbano 290 MOD APK Ilmaiset ostokset.
loistava peli, vain ärsyttävää, että jouduimme odottamaan niin kauan, toivon, että he puolittaisivat ajan
Joo mp
Dragon Mania Legends Simulation jzlp
Hyvä peli mut DragonCity parempina
Peli on hieno, vaikkakin lohikäärmeiden (etenkin harvinaisempien) kasvattamisessa ja siittämisessä on oltava paljon kärsivällisyyttä. Se on myös voitto-voitto-peli, jossa pääset helpommin käsiksi siistimpiin lohikäärmeisiin, jos maksat oikeaa rahaa. Mutta myös free to play -pelaajat voivat nauttia siitä. Jotkut tapahtumat ovat vaikeita ja vaativat paljon vaivaa palkinnon saamiseksi. Kaiken kaikkiaan se on loistava peli, mutta voisi silti olla parempi, jos he voisivat ainakin helpottaa jumalallisten/muinaisten lohikäärmeiden saamista tapahtumiinsa.
Pelaan tätä peliä poikani kanssa ja rakastamme sitä. Paljon sivupelejä. Sekä lohikäärmeidemme kasvattaminen ja ylläpito
Dragon Mania Legends Simulacijske igre hwf
Ehdottomasti rakastunut tähän peliin. Erittäin hauska pelata ja koukuttava
Rakastan peliä, erittäin mielenkiintoinen, mutta pidin enemmän vanhasta versiosta, koska lumoustaistelu peruuntui, mikä on yksi asia, josta pidän lohikäärmeideni lumoamisessa, jotta voin pelata taistelua. Toivon, että tämä taistelu tulee takaisin uudessa versiossa liian
Dragon Quest -säveltäjä Koichi Sugiyama on kuollut - Pelaaja
Minä rakastan tätä peliä. Jos pidät 🐉 lohikäärmeistä, tämä on peli sinulle Olen ladannut tämän pelin 3 laitteelle ja se on ollut uskomatonta, suosittelen todellakin pelaamaan defoa, se on hauskin paras peli laitteellani
Siis ihan paras mutta siks neljä tähtee koska munien kuoriutumis hommassa oli vähän ongelmia mutta ne on saatu reilaan.
ensimmäinen paras peli muta päivitys ei ana päivitä siks 2 tähte pois muten hauska ja kiva peli suoasitelen kokeileman 😋💕
Bones' Tale: The Manor apk Android-sovellus ladata ilmaiseksi
Rakastan tätä peliä, sen parasta peliä, jota olen koskaan pelannut, ja siinä ei yllättäen ole paljon mainoksia ja se on vain todella mahtava peli
Se on todella hyvä, koska kun aloitat tasot muuttuvat haastavammiksi. On ikävää, että et voi pelata off-line-tilassa.
Ihan perseest
Pystyin soittamaan sitä ennen täydellisesti, mutta nyt se ei lataudu, joten ajattelin poistaa sen, mutta ehkä jos korjaat sen 5⛥ mutta nyt 3
Olen siis pelannut muutaman kuukauden nyt ja olen tasolla 39, nyt mielestäni aika hyvin, mutta minulla on ongelma, kun pääset tiettyyn pisteeseen, sen pelaaminen on käytännössä kannattavaa, ruokaa tarvitaan vain yhden patukan täyttämiseen (25k) puhumattakaan koko tasosta (100k), se on inhottavaa. Ja tule taisteluihin, puolet ajasta he vain lähettävät roskapostia uudestisyntyneille parantaakseen itsensä, tekevät sen sitten kaikki. On niin paljon tehtävää yhdelle yksinkertaiselle hemmetin tehtävälle, joudut jauhamaan rahaa ruokaan ja laittamaan sen kaiken lohikäärmeisiin.bs
Tämä peli on hämmästyttävä ja sinun pitäisi saada se, jos olet kyllästynyt ja sinulla on molemmat tehtävät
Jalostuksen ja munien odotusaika voisi olla lyhyempi. Mutta muuten, 10/10.
Erinomainen peli, erinomainen grafiikka ja mahtava pelattavuus samoin. Annan sille viisi tähteä.
Se on hyvä peli, enkä välitä katsoa mainoksia saadakseni tavaroita, mutta rehellisesti sanottuna 30 sekunnin välein ilmestyy mainos, joka pilaa kokemuksen.
Paras peli koskaan niin hauska kerätä lohikäärmeen niin monia erilaisia lohikäärmeitä, voit kouluttaa lohikäärmeitä ja nostaa niitä! Voit lumoaa lohikäärmeitä ja jopa liittyä klaaneihin! Upea peli kiitos, että toit tämän elämääni 💖😊
Peli on rentouttava eikä liian tahmea tai raha ahneesti suunniteltu.
Luottavaisin mielin sanon, että tämä peli on todella hyvä, positiivista palautetta, mutta aina on mutta _ADS_ ovat pahimpia
Ostin paketin, mutta en saanut sitä. Otin myös yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en vastannut
Kun aloin pelata tätä peliä, se oli niin mielenkiintoista ja hauskaa. Mutta jonkin ajan kuluttua peli jäätyy joskus ja päästään lataussivulle ja se ei aukea, joten käytän käynnistämistä uudelleen ja avaamista. Mutta annoin tälle vain 3 tähden, koska liian paljon mainoksia jokaisen taistelun jälkeen, jos lohikäärme luukkuu myös mainoksia. Liikaa mainoksia
Peli ei edes näyttänyt pelistä, ja lisäyksenä oli, että voisin ottaa kuvan jostakin, sitten lohikäärme ilmestyi näytölleni ja lohikäärme näytti kohtelta, josta otin kuvan, MUTTA KUN LATASIN SEN, SE OLI TÄMÄ DRAGON GAME se ei ollut hauskaa
Ihan jees
Dragon Mania Legends Simulasi zbp
hyvä peli, mutta joitain bugeja pitää korjata
Peli itsessään on hyvä, mutta mainokset ovat vastenmielisiä. Ne ilmestyvät keskellä kaikkea mitä teet, mukaan lukien taistelut. Jotkut mainokset pakottavat asennuksia puhelimeeni, ja nyt on yksi, jota ei voi sulkea pois, paitsi sulkea peli ja käynnistää sen uudelleen, jolloin menetän kaiken, minkä parissa työskentelin. Yritin ottaa yhteyttä tukeen, mutta se oli tekoäly ja hyödytön.