Post by montconalsimo on Feb 6, 2022 8:46:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dr. Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dr. Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dr. Driving 2022 version ▞▞▞
Lite trevligt spel men det skulle vara bra om du försöker lägga till sidospegel eller något för att indikera nära föremål i kameran
Jag tycker den är kanske bra
Grafiken är fantastisk..men snälla ange långa turer..kan vara väg ut ur staden...vi skulle vilja köra den här längre...tänk på att lägga till vägen
Dr. Driving Dirke lbnn
Detta spel är mycket bra och lär också spelaren hur man kör
Spelet är för bra ....jag har ett förslag, att om du tillhandahåller svarsläge ... att spelaren kan se sin närgång, hastighet, drift i svar i slow motion ... då blir det roligare ... ..
Det här spelet är väldigt svårt, jag kan inte slutföra spelet 😥
Dr. Driving Трке srph
Ladda Ner Dr Driving: Euro Sports Car Parking Master Mania - Senaste Version 1 För Android Av Game Sim Storm Studio Sim, Racing, Shooting games - vara dr
Ladda ner Dr. Driving för Android. Dr. Driving - gratis app från utvecklaren SUD.
Dr. Driving Balapan shrx
Henning Enqvist - Racing Driver - Pentus Racing Academy
Denna app var mycket beroendeframkallande spel. Men nu blev det en SCRAP-applikation eftersom den ger reklam varje gång. Det är riktigt irriterande. VÄNLIGEN LADDA INTE NED DENNA APP. DET ÄR VERKLIGEN SOSTAD PÅ TID EFTERSOM ANNONSER INTE LÅTER DIG FORTSÄTTA ATT SPELA. JAG RYSSAR GER BETYG FÖR DET...
Flerspelarfunktionerna fungerar inte och den frågar mig hela tiden att uppdatera Google play-tjänsten vilket jag har gjort otaliga gånger förutom att det faktiskt är ett fantastiskt spel 😘 Skulle ha gett det fem stjärnor
Det är ett dåligt spel jag laddade ner det till 1 timme men när jag kollar så finns det inget spel om detta men jag har laddat ner det igen, låt se att jag har gett 3 stjärnor eftersom jag ser det här spelet som intressant
spel · Racing. Ladda ner Dr. Driving 2 MOD APK (Obegränsade pengar) senaste versionen. Ladda ner det här spelet och utforska gatorna i någon
Helt grymt!
Det allra bästa spelet eftersom det är offline och dess grafik är den bästa
Dr Driver.
Bdst app
Dr. Driving Corse ygvk
Tack för att plugin-inställningarna är korrekta och jag kommer att vara i framtiden och förhoppningsvis om några år tillbaka och förhoppningsvis få den senaste flashen plug-in kan du få en ny för framtiden och förhoppningsvis den framtida och lyckliga äktenskapsdagen fest och förhoppningsvis in
Ladda ner Dr. Driving för iOS (iPhone, iPad) - Anderbot
Jag gillar att spela det här spelet men ibland blir jag trött på det här spelet och på ett ställe stannar bilen och sedan visar det att uppdraget misslyckades.
Bra spel men det är för gammalt och det är därför det inte hade 8k
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa@aaaaaa@@@@@aaaaaaaaa
Dr. Driving. Om du älskar att köra simuleringsspel, så härär ett av de bästa offline-Android-spelen. Detta spel är ursprungligen utvecklat av SUD Inc. På
Min erfarenhet är mycket bra efter att ha spelat det här spelet
ミニフォースワールド アーケード yobo
jag skulle vilja ha en lös vy är bilen på utsidan. kanske en annan kamera borde läggas till
Trevligt spel men jag gillar inte att spela det här spelet för det var väldigt tråkigt
jag brukade älska det här spelet. bt det här spelet har nu blivit väldigt tråkigt. bara en stad en väg och ingenting förändras. u utvecklare är verkligen värdelösa. du har många följare bör du göra det här spelet intressant och lägga till nya städer eller spellägen och även nya bilar
Laggar
Bra spel men det finns inte en mängd olika spel. När du har slutfört de få nivåerna finns det inget annat.
Dr driving är ett bra spel. bara några problem som ingen bra grafik, mycket dyra bilar och mycket färre uppdateringar av utvecklare. utvecklaren måste lägga till nya bilar och nya steg också. överlag bra spel för att döda tråkighet
Dr. Driving રેસિંગ gfl
Det här spelet är bra men efter nivå 10 ökar dess nivå inte och om nivån inte kommer att öka än hur vi kunde uppgradera bilen
Älskar det här spelet.......min barndomskärlek...en 4,5-stjärnig men fortsätter att krascha väldigt ofta på min Xiaomi Poco F1 så jag är väldigt missnöjd....hoppas de fixar felet snart
bra spel och mycket underhållning
Det är ok
AppAgg
Det här är ett bra spel men inte för mycket underhållande Det här är som en ett rörigt spel
S
Det är okej men parkeringsläget fungerar inte. Fixa det
Ni borde göra det här spelet lite mer realistiskt som att däcken inte roterar när de tar en sväng så introducera också fler spellägen så att det blir mer intresse för spelet! Väntar på svar Tack
Webauto
Jag tänkte att det var ett bra spel men det är inte det var det galna spelet, kontrollen är inte så dålig och det är alltid en olycka med andra bilar och det är så dyrt med guld och mynt i det här spelet så jag tar bort det här spelet och gav bara en stjärna, uppdatera det här spelet.
Trevligt spel men den trestjärniga orsaken är att vi i spelet inte har möjlighet att bakåt i parkeringstid måste vi behöva bakåtalternativ
《----
Du kanske också gillar · Driving Academy Car Simulator · Racing Av: Games2win.com · * Gratis för 6 månader sedan · Version: 3.5 · Listor: 0 + 0 Poäng: 1 + 171,877
Dr. Driving drives you crazy! Burn up the street with the fastest and most visually stunning edition of the Dr. Parking series.